Update...

Okej, jag vet. Jag har varit en usel bloggerska dom senaste dagarna, men nu blire ändring på det vättni! Igår (tror jag det var...?) mötte jag Carro och sen Olivia i stan. Vi gick runt och kollade lite i affärer och så innan vi åkte till matchen, Sverige - Moldavien där vi träffade resten av järla-crewet. Även om matchen inte var nån höjdare direkt så var det skitkul att vara där! Asgrym stämning, dock så missade jag alla tre målen...
Idag är jag och Carro äntligen färdig med vårann gympalektion-planering! Känner mej så stolt, i tid och allt! Jag kommer inte ens ihåg senaste gången jag lämnade in någon uppgift i tid... Jaja, nu är jag hemma och lyssnar lite på musik och så... Hare bra! Pusss!



Lite bilder från igår...



Från idag... (Snygging där till vänster, jag vet!)


Kommentarer
Postat av: MALIN

verkar som du hade en bra dag? <3

2011-03-31 @ 09:19:40
URL: http://mavalina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0