I'm backk!

Tjaaa :D<3

Sorry för sämst uppdatering nu på sista tiden, nu är jag i alla fall tillbaka ett tag, får se hur länge det blir... ;).
Jag har egentligen inte så mycket att säga, förutom att jag längtar till sommaren som in i heeeelevete! Man blir ju typ deprimerad när man kollar ut ur fönstret. All den här snön, kan den inte bara försvinna liksom? Plus att man ser ju ut som ett lik i facet? Helt blek och genomskinlig hud typ. Naeej, inte kul.


Den här bilden är tagen i sommras, och jag skulle typ ge vad som helst för att få se ut så här igen!

Nej, fyfan för vintern asså. Nu vill vi ha sommar! Pöss!


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-17 @ 17:53:58
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Sjukt fin blogg!!!! :D<3

2011-01-18 @ 09:38:47
URL: http://jilliz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0