Gilmoregirls maraton!

Tjaaa...

Det var ett tag sen jag skrev här! Nu är jag i alla fall tillbaka och det blir ganska svårt att uppdatera sämre än vad jag redan har gjort, så vi får väl hoppas att det bara blir bättre ;). Den här dagen har jag iaf ägnat mej åt att kolla på lite - typ 8 avsnitt... - Gilmore Girls ( :love: ) och att ha ett litet mini-spa hemma! Använde en av badbomberna jag fick i julklapp, fixade lite manikyr osv... Det blev som en liten försmak på vad som ska hända imorrn! För då ska nämligen jag och mamma åka till "Sparadiset" tror jag det hette och få 50 minuters ryggmassage :D :love: - en annan julklapp! Så det ska verkligen bli hur skönt som helst!

Nu till lite bilder från denna dag... :





Japp japp, bloggar snart igen... ;). Puss!





Kommentarer
Postat av: fannype

ja, är du? :)

va skönt med massage! :D

2011-01-03 @ 21:33:59
URL: http://faannypersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0