Gårdagen...







Alla bilderna är tagna från Heddas blogg!

Yupp, lite bilder från igår! Efter en jävla massa krångel med bussar och skit så kom jag till slut fram till Hedda. Jag gick hela vägen hemifrån mej till Heddas place (typ 30 minuter!) i 17 fucking minusgrader! Värsta jag gjort i hela mitt liv. Mina ben var så kalla att jag trodde att dom skulle frysa sönder eller nånting, så fort jag tog fram min stackars mobil för att byta låt så frös mina händer ihjäl så jag var tvungen att gå och lyssna på massa gamla skitlåtar hela vägen, och när jag kom fram svarade inte Hedda på sin mobil så jag fick stå där utanför hennes port i typ en kvart.

Men när vi kom in gottade vi oss med att gå och köpa massa chips, godis, glass osv, och satt inne på Heddas rum och åt, tog lite bilder, zzznackade om massa skit och så. Så det vart ju rätt lyckat iaf :D.

Och nu snart kommer Carro hit för att öva till SO-redovisningen imorgon... Skriker IG- om den, men vi får hoppas på det bästa... Hähä.



Kommentarer
Postat av: AIL

fin header!

2011-02-20 @ 12:02:35
URL: http://annieidalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)

2011-02-20 @ 15:48:27
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0