Sjuk

Disastermorgon igår morse. Förutom det att jag vaknade upp - en kvart innan min buss gick - av att jag blödde näsblod och inte hade sovit nånting den natten så var jag så inne i mitt klagande att jag glömde bort mammas födelsedag. Bra start på dagen liksom... Men som tur var (om man nu kan kalla det för det) så var jag för sjuk för att gå till skolan så jag kunde gottgöra henne lite. Jag gav henne en timmes massage, vi hade Gilmore girls-maraton och hon fick sina presenter. Så det blev ju rätt bra till slut. Men nu har jag en SO & svenska uppgift att göra så... Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: denise

fin design!!

2011-04-07 @ 14:03:19
URL: http://denisebjrk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0