En blogg är som ett heltidsjobb.

Jaa jag vet, jag har varit rätt off i bloggvärlden på senaste tiden... Men som VeckoRevyns chefredaktör (tror jag det var...) sa; en blogg är som ett heltidsjobb. Det är fan sant. Jag har ju liksom skola och sånt att tänka på också... Så jag är förlåten. Om jag får säga det själv.
Idag skiner i alla fall solen så fint ute. Häärligt! Men istället för att gå ut och njuta, kanske ta lite bilder och så, så sitter jag framför TV:n och latar mej med oboy som vanligt... Jaja. Jag kanske gör det nu. Det e ju najs med sol och vår och så. Ja, det gör jag, nu är det bestämt. Enough said som han på gilette-fusion-reklamen säger.
Okej nu räcker det. Om ni nu väl har lyckats ta er igenom hela texten tror ni säkert jag är något slags psycho.
Bild från i sommras. Skit i mitt fula fejs. Blir typ deprimerad när jag ser dom här bilderna och när man sen kollar på sig själv, blek som in i helsicke.
Jaja, nu ska jag ut och fota eller nåt sånt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Greta (HAHAH)

Mer inlägg idol frejaa<333333333 (A)A)A)A)A

2011-04-04 @ 18:13:22
Postat av: R

Man ska ju blogga för att man tycker det är kul ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0