Rubriker gillar inte mej.

Bilden är tagen av mej i sommras, väcker så många minnen (Kanske inte bilden i sig då, men själva historian bakom den, haha, hope you get it ;))
Sitter just nu och försöker kolla - med betoning på försöker - vilken buss jag ska ta imorgon, men det går ju lite sisådär... Hoppas att vädret imorrn är lite bättre iaf! Det var helt sjukt imorse! När jag hade satt på mej skorna och precis skulle dra ner dörrhandtaget så bara började det ÖSA ner helt äckligt mycket regn! Och inte nog med det så hade vi inget paraply heller... Jippie liksom.
Jaja, ska gå och lägga mej nu... får väl se om jag verkligen försöker sova eller om jag kollar lite på Vampire Diaries först... Jag har blivit helt besatt, och det precis när det är som mest spännande så kommer det ju såklart upp: "Du har kollat dina 72 minuter, vänta i 54 minuter till..." och blablabla (Kollar ju på en sida som heter sidereel, det var faktiskt min engelska & svenska lärare som tipsade mej om den, lite kul faktiskt... :P Iaf, och då kan man bara kolla i 72 minuter på vissa, annars måste man vänta i typ 54 minuter eller betala och sen kan man fortsätta kolla...)!

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

tack så jätte mycket :)

2010-09-13 @ 22:26:46
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Joseé

Sv; okei, lyssnar på musik, haha :) Hur är det med dig idag då? :)

2010-09-14 @ 14:14:23
URL: http://josee.webblogg.se/
Postat av: fanny

fin bild :)

2010-09-14 @ 19:30:03
URL: http://faannypersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0