Orienteringsdag. Punkt. Punkt. Punkt.

Hola amigos :D<3

Kom precis hem från en låång dag i skogen, dvs orienteringsdag med skolan. Man hör ju ungefär hur kul det är. Man springer runt i skogen i flera timmar och letar efter nålar så att man kan sticka hål i ett papper. Typ so not my thing liksom... ;). Och dessutom så har jag en buunt med läxor och prov - tills imorgon (!!) - som jag måste plugga!
PS. Kolla vilka härliga bilder jag hittade i arkivet när jag letade efter bilder...
Alla tagna i Portugal, en av den här sommarens höjdpunkter :love: !

Jaoo jaoo, ska väl ta och sätta igång med läxorna då... Buhuhu :'( !

Kommentarer
Postat av: Heeeddiiish<3

sv: hade inte tänkt göra det utan ditt tillstånd men jag har gjort ett nytt collage av de bilderna utan mig , kan jag inte få sätta dit de bara?! snälla. jag vill verkligen inte ha den bilden , flera ggr jag ber dig så har du aldrig tagit bort de , vilket gör mig till en småsur hedda :/

2010-09-30 @ 15:16:15
URL: http://wayofhedda.blogg.se/
Postat av: maria

åh vilka härliga bilder ;)

2010-09-30 @ 20:51:12
URL: http://mariadaos.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0