Sitter här och drömmer om...

Godaste godiset nånsin! Jag är helt beroende när jag får dom, kan bara inte sluta... Tyvärr går dom inte att köpa i Sverige ( :'( ), men dom går att köpa i Spanien & Portugal - vad jag vet, men dom finns kanske nån annanstans också - så varje gång vi åker till nåt av dom ställena så proppar jag inte bara ner väskan med kläder, utan även smint! Jag tror jag köpte för typ minst 200 kr när vi var i Portugal i sommras, haha...
Ni får ursäkta lite fail i en av bilderna där uppe...

Jaa, vad tyckte ni om min lilla amatör-serie...? Haha, vart ju som sagt lite fel där uppe bland de första bilderna, men annars vart den väl helt okej?
Jaja, ska nog fortsätta min roliga - men något udda kanske -  konversation på facebook med Hedda nu... :D Ses :)<3



Kommentarer
Postat av: maria

sv: jag ska inte heller göra något speciellt ;P



(förlåt för seeent svar!!)

2010-10-06 @ 09:14:34
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: fannypee

haha rolig bildserie :D

2010-10-06 @ 16:30:55
URL: http://faannypersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0