Dagen...

Hey ho, hey ho... :D<3

Idag efter skolan bar det iväg till forum med Sofie & Natta för att köpa presenter till Carro, Olivia & Frida som ska ha en liten tjejkväll imorgon. Sen skulle jag möta upp Carro i sickla för att sedan åka in till stan och shoppa lite andra saker! Allt detta plus att min mobil var urladdad och att jag inte hade ätit något sen frukost förutom två knäckemackor och en is chai (Som by the way är den godaste drycken jag nånsin druckit! Typ.)... Jaja, allt blev väldigt lyckat till slut iaf och nu tänker jag relaxa med en kopp chai te :D.
Is chai, som Natta tipsade om - hur gott som helst :love:!
En av grejerna jag köpte med Carro... :)

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Okej :) jag håller på med litteratur historia ._.

2010-10-22 @ 11:24:17
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Sofie

och jag! (tipsade om is chai ;)<3

2010-10-22 @ 18:26:04
Postat av: freja

Juste... ;)

2010-10-23 @ 16:55:21
URL: http://laee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0