Senaste dagarna...

Holaa, och sorry för så dålig uppdatering! Jag har haft så fullt upp! I fredags efter skolan gick jag direkt ner till Hedda där jag var med henne och Nyimanding. Vi fotade lite och så och sen åkte vi in till forum och åt Burger King middag där för att sedan åka hem till henne igen och sova över där :D. På lördagsmorgonen var det träning och sen åkte jag direkt hem till Emelie där jag också sov över. Vi bakade aaasgoda cupcakes, synd att jag inte hade min kamera så jag kunde ta kort bara! Nu har jag precis ätit upp min sista cupcake och längtar redan efter fler... :love: :D.
Japp, det var väl typ det, nu ska jag bara tareluuugnt och kolla på TV (Och spela Crazy Taxi :D) :D.
PS. Jag diggar mitt high-score... ;)


Kommentarer
Postat av: LISOU

yep :) hehe

2010-11-22 @ 21:35:39
URL: http://lisou.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0