Vill hit.


Gud vad jag längtar tillbaka till härliga, varma Portugal! Särskilt när man kollar ut genom fönstrerna och får se det här vädret... Nej, fyfan för Sverige just nu asså, ge mej bara värme, sol och blå himmel så blir jag glad! Jag skulle seriöst göra vad som helst, vad som helst, för att stå där just nu! På en solig, mjuk sandstrand i 30 graders värme! Nu sitter jag istället i min soffa i typ 30 graders kyla och har så jävla ont i magen så att jag funderar på att gå och skjuta mej eller nåt!
Jaja, nu ska jag sluta sukta mej själv och istället ta och göra mej en kopp té eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Maggie

Åh helt underbart =)

trodde först det var en reklamkatalog haha. Modell nästa eller?

2010-12-05 @ 17:17:48
URL: http://maggiiie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0