LONDON :D :love:


VARNING FÖR FARLIGT SNYGGA - OCH MÅNGA - BILDER!























'













































































































































Min skitsnygga fotbollsstrumpor-bränna... ;)

















































Jajamensan, där fick ni dom, mina mycket smickrande och efterlängtade bilder från London ;). Orkar inte skriva bildtext till alla så vi kör en kort liten ``sammanfattning´´ av Järla IF`s F-96ors London-resa ;)

Vi har...

  • Spelat fotboll - ofc - en match lika, och en vinst för båda lagen :)
  • Gått på Madame Tussauds :P
  • Åkt sightseeingbuss, dubbeldeckare :D
  • Haft en ``tackramse-tävling´´, mellan rummen. Mitt rum, som bestod av Sofie, Carro, Olivia, Alexandra, Emelie & jag - även kallade PPP (Pink Private People, haha), kom tvåa med en röst mindre än vinnarna, men vann priset för bästa showen :thumbup:
  • Jag har vunnit priset för ``Största klumpfoten´´ eftersom att jag i slutet av första halvlek i första matchen, blev sparkad på min fot så att den blev helt blå och svullen, och kunde knappt gå resten av resan... Klumpgt? Jaa, men vad hade man kunnat förvänta sig, det är ju faktiskt jag... ;)
  • Sprungit runt i staden i likadana rosa hotpants, svarta linnen, och solbrillor och skämt ut Norrmännen (fråga mej inte hur vi fick den idén!) genom att sjunga, snarare skrika, ``We`re coming from Norge´´ med norsk dialekt och dansat runt... :D
  • Flamsat på hotellet som in i h*lvete, som det kanske syns på bilderna... ;)
  • Ätit massor av godis, och munkar :D
  • Och sist men inte - verkligen inte - minst, SHOPPAT! När vi åkte dit vägde min väska 15 kilo, när vi åkte hem igen vägde den 22 kilo, alltså har jag shoppat 7kg kläder för lite mer än 2500 kr, hehe... :P
Jepp, det är ännu inte allt, men resten ska vi inte gå in på... ;)




Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg!

Jag skulle också vilja fara till London :)

2010-05-30 @ 20:13:50
URL: http://linastenbergs.blogg.se/
Postat av: bloppis :)

Kolla in min bloppis! Jag har preis lagt upp massa snygg. Och priserna är grymma! Så skynda att fynda :)



http://bloppispoppis.blogspot.com/

2010-05-30 @ 21:09:10
URL: http://bloppispoppis.blogspot.com/
Postat av: Tova

Dagens fråga:



Borde det inte vara lika ohyfsat att kalla nån för mager som att kalla nån för fet?

2010-05-31 @ 15:55:17
URL: http://musikochannat.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Nej de är jätteroliga/söta :)

Haha vad många roliga bilder! Älskar den när carro och emelie är i samma shorts <3

Kram!

2010-06-01 @ 16:19:25
URL: http://liiiaz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0