Återfunnen design - nästan i alla fall!

Tjoo :)<3


Jag höll på att fixa lite med designen i ``kodmallen´´ för att ta bort snön som jag hade på bloggen förut och råkade väl ta bort något viktigt, för allt försvann och blev helt fuckat! Jag blev helt chockad när jag såg det, och kunde inte göra något annat än att återställa kodmallen helt, och göra om allt från början igen. Men jag orkade inte göra allt - jag hade ju ganska så mycket - så jag fixade bara det viktigaste så länge och fixar resten någon annan dag. Men nu i efterhand så är jag faktiskt inte så förvånad - jag menar vad hade jag kunnat vänta mej, så klumpig som jag är? Jaja, det som jag har kvar att göra nu för att få som det var innan är:
  • Fixa smileysar
  • Fixa flikar (länkar) - som var det mest krångliga jag någonsin har gjort, och som jag nu måste göra igen... *suck*
  • Fixa alla typsnitt
  • Fixa kommentarsrutan grejset
  • Fixa storleken på texterna
Jaa, det är det jag kommer på just nu, men jag kommer säkert komma på 100 grejer till efteråt... :P
Ska man se det positiva med det så fick jag ju bort snön iaf... ;) (+ Att jag satte igång med en ny design medans jag ändå håll på, så vad tycks? :P).

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"

Tävlingen avslutas ikväll kl 22:00



Ha det gott !

2010-05-03 @ 12:42:24
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Tanya

Du skriver inte så ofta tjejen,din blogg blir mycket bättre om skrver fler inlägg. för annars så kommer man inte läsa den mer kanske ):



men fin bkoggg :P

2010-05-03 @ 19:40:31



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0