Gästbloggsinlägg av the kiiing!

Tjeeena , heddiiii här ;) hihi
Vi för ett tag sen :P
Nappar 4-ever :D
Freja suger på att blogga här :) mohahah men hon har en finfin blogg =) men jag ska sova hos den balla kossan nu som just nu står o kollar efter en film..:P för att som ni fattar så ska vi se en film :P kanske mumsa med chocolate...x) haha men jajaj vtänkte uppdatera lite sån fakta Freja inte vanligtvis skulle skriva här :P ....
- För cirka 20 min sen så släppte freja en illastinkade mööök över hela rummet,euuhh!!
- att Freja typ gått o blivit laktosgrej..
- att hon för inte länge sen trodde att en bög va een kille som gillade flera tjejer
- Freja vill se scoobydooooo!
- och hon har rosa nagellack
- Freja har fått ett antal mååånga damp-anfall på mig för inte så länge sen
- hon har lila trosor
- hon trillade på is idag..
- och idag har hon även fått många skrattattacker
- att hon exakt just nu när jag skrivier detta håller på o bäddar med ett svart täcke
Japp de va bara en liten bit men nu väntar hon på mig skitsur...:o ;D
Puss & kram madafuckers!
p.s a secret,shh! Jag är skitavis på Frejas asvackra hår (a' är inte ni???

Okej nu vill jag - the real king, Freja - bara säga en sak här; Att Hedda (inte så oväntat) har ljugit en del här, jag har nämligen inte släppt en ``illaluktande mök´´ och så, bara så ni vet, utan det var faktiskt Hedda själv som gjorde det ;D! Och sen en till sak: Hedda har visst en blogg, men jag vet inte om jag ska säga den hon kanske inte ville det, men hur som helst så får ni väl fråga henne sj eftersom att det är hon som svarar ;)<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0