Bröllopet...

Hellow there :)<3

Sitter nu i min soffa efter en lång och härlig solnings-runda (elr vad man ska kalla det?). Låg ute på altanen och solade, och fick faktiskt en ganska tydlig shorts-och-bikini-rand :D.
Iaf, back to buissness ;). Fick en kommentar om vad jag tyckte om Viktorias & Daniels bröllop igår, och fick då lite inspiration till detta inlägg ;). Alla skriver att det var så fint och vackert, och folk börjar gråta och hit & dit. Visst, fint & vackert, men hallå, give me some action, please? Jag satt och halvsov mitt på dan, och det säger ju lite om hur roligt det var att titta på det. Erkänn att det hade varit rejält mycket roligare om Viktoria hade kommit in i en vit kavaj eller svart klänning? Eller trillat ur båten? Eller så hade dom åtminstone kunnat råhångla, mitt framför alla kameror?
Så visst kan man kalla det fint och vackert, men jag tror kanppast att någon skulle kunna kalla det kul eller roligt att kolla på? Och (nu förstör jag min fina avslutning här, men det får ni srunta i ;)) börja för gudsskull inte att gråta - förutom ni som har någon slags nära relation till någon av dom då ;) -!
Jaoo, där hörde ni min, inte så diskreta åsikt ;). Vad tyckte ni om Viktoria & Daniels bröllop? :P

Kommentarer
Postat av: Hedda<3

sv: freja jo!!!!! annars tänker jag lägga upp en på dig. Vad de den finaste du kunde hitta på mig eller? :'o. Men anyway , jaaa det måste vi <33 men typ onsdag/torsdag?? :D

2010-06-20 @ 17:47:43
URL: http://heddaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 09:57:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Hedda<3

sv: nice då säger vi så elephanto<3

2010-06-21 @ 10:27:25
URL: http://heddaslife.blogg.se/
Postat av: ONLINE DRAMA nu 990 unika tablettaskar !

Det var ett vackert bröllop och så underbart att vädret var på deras sida :) They deserve all happiness <333333

2010-06-21 @ 20:23:12
URL: http://onlinedrama.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0