The väddö-trip :)

Hejhej :)<3

Jag tänkte börja med att säga förlåt för så dålig uppdatering, men jag har faktiskt en förklaring, och det var det andra jag tänkte berätta om, nämligen att jag har varit hos Emelies mormor & morfar, på Väddö där dom bor. Det var jättemysigt! Dom har ett båthus i en jättegullig liten vik, där vi åkte ut med båten (ett tag iaf, men efter typ en minut så trillade motorn ner i sjön, så vi fick binda fast den i ett snöre och dra den tillbaka till båthuset igen haha ;)). Och så har vi spelat mini-golf, åkt på deras gamla el-motorcykel (elr vad det heter?), och åkt ut med en annan av deras båtar och badat, och så har vi fikat en hel del ! Jaa, helt enkelt så har det varit jättemysigt :)!



Lisa & Emelie på båten i båthuset...



Emelie...



... Emelie igen ;)



Och återigen...





Emlan & Jag...











Lisa...







Sötisen :)



Nisse & Emelie som får ro oss tillbaka till båthuset efter att motorn trillade i... ;)





I båten...













Båthuset... ;)







Motorn, eller "snurran" som det egentligen heter, som trillade av... :P





Foto: Lisa Conrad



Korvgrillning-ätning



Charmigt, Emelie ;)





Lisa...



Catharina... :)





Emlan igen... ;)







Smidiga - med betoning på smidiga ;) - Emelie balanserar på stenarna, något som jag inte var riktigt lika bra på, med tanke på att jag gjorde ett såkallat fotbad - med skorna på! Mysigt? Njaee, inte särskilt ;)!





























För en gångs skull jag, och Dogge - elr Doggelaajtow som jag kallar honom, haha ;)

















:

Sötis :love:







Ola...









... Jag och Emlan posar med en fisk - elr jaa, det var åtminstone en... ;)

Mathilda...





Åh, tycker den här och den under är så himla söta på Mathilda & Lisa :P





Jag på båten...



Hehe, snygging... ;)





Emelie skjutsar lillasyrran Mathilda på Ceasar - Elmoppen som jag snackade om ;)





Tuuut, tuut!





Åh, det var så gulligt där för det var så "landigt", alltså så mycket landet, om ni fattar vad jag menar... ;)



Mormor Eva hissade ner en picknick-korg som vi hade picknick på baksidan med... :P



Mathilda & jag :)



Mathilda på mattan :P



Emelie utanför ett jätte gullgt fik som vi var på efter att vi hade spelat mini-golf :)



Fiket igen... :P







Godis i en supersöt godis-ask (Det var mest för asken vi köpte dom...hehe ;))



Askarna igen, nu i Emlans händer... :P





Söta kaniner som fanns på kaféet, där vi även skulle åkt på "ko-safari" (haha), men den var tyvärr stängd :)!





Emelies morfar, Nisse, och mormor Eva :)



Glass, mums :D



Haha, snyggot #1 ;)



Haha, Emelies så kallade "peruk" :)



Är det ingen annan som tycker att Emelie är extremt lik Taylor Swift på den här bilden? :O :P



Nån som håller med?



Nu é  det koskit i hagen...;)







Haha, min lilla modell :love:



På "båtutflykt" hihi :)

















Naaw, sötnosen :)



Syrrorna :P







Jag... :)









Sötis x3 :)<3






Åh herregud, det där tog tiiid och nu är jag dötrött, fast klockan bara är kvart över 11, haha! Så jag ska nog ta och gå och lägga mej nu, och vila mina ögon lite... Har typ suttit framför datan med det här inlägget i över 2 och en halv timme :O! Vi ses :)<3




Kommentarer
Postat av: emelie -

Jaha, låter trevligt! :)

2010-07-01 @ 23:44:10
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Heddsssshoiii

Massa fina bilder , ni verkat ha haft det jättemysigt! Lite fel stav där då men whatever hihi. Men lite lik var hon taylor swift på den där bilden faktiskt :P och sen älskar jag bilden om hon har ett grässtrå i munnen på + fler :D men ha det bäst frejsi , du är saknad. Och vi kan ju ringa sen om den där resan :D !! pusspuss<3

2010-07-02 @ 10:57:59
URL: http://heddaslife.blogg.se/
Postat av: malllllaaaa ♥

hejj, hur är det ? kram

2010-07-02 @ 13:12:33
URL: http://bymalla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0