Skärgårdsdags ;)

Tjaaa :D<3

Idag så drar vi - min familj ;) - till en skärgårdsö som hette typ Möja (?) eller nåt sånt... :P Vi ska hälsa på några vänner som har en stuga där, mysigt ska det bli :)! Och nu har jag äntligen kommit på vad jag tycker om min nya frisyr, haha ;)! Jag tycker att själva frisyren i sig är väldigt fin, men att den på mej ser lite töntig ut... Jag tycker - och har alltid tyckt - att mitt huvud ser mycket större ut i kort hår, och det är precis vad det gör nu... ;). Aja, nog om mitt hår, det är bara att get used to it!
Lägger in massa - hur många det nu blir... - bilder imorgon om det finns internet där, annars blir det väl när vi kommer hem, chao!
Åh, gamla frisyr, miss you!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0