Lite nytt i designen...

Hallå där :)<3

Som ni kanske har märkt (?) så har jag fixat lite nytt i designen. Allting är väldigt enkelt att förstå, men jag tänkte visa lite ändå... ;).
1. ``Join Chat´´ säger väl det mesta...? Det är helt enkelt en chat, där dom som är inne på min blogg samtidigt kan chatta... Ganska enkelt, elr hur? ;)
2. Dela sidan med andra på tex. Facebook, Twitter, Myspace, osv.
Oops, råkade börja från fel håll här, men det spelar nog ingen roll... hoppas jag :P! Iaf...
1. Gilla på Facebook ;)
2. Visar hur många som är online just nu :P
3. Inte heller så svårt kanske? Senaste inläggen visas ;)
4. Översätt till olika språk, varför du nu skulle vilja göra det... ;)
5. Sök på bloggen... :)
Sen har jag oxå fixat en liten omröstning, precis först i menyn! Så där kan ni gärna rösta när ni har lust, och om ni känner för att göra det just nu så är det bara att klicka på bilden ;)! Rätt så smidigt va? ;)
Jaa, som ni ser, inte så svårt! Men nu ska jag nog ta och kolla på en film elr nåt... :P. Har faktiskt golfat idag i den 30-gradiga hettan! Snacka om varmt & svettigt! Men bra gick det iaf... ;). Så det kan nog vara av solen jag är så trött... Jaja, lägger upp bilder imorgon ;). Ses :)<3





Kommentarer
Postat av: Hedda

Du är fett bra på design :P (a)



sv: hahah eller hur :D de vare också. Öhh du & jag?! ;) haha. Ha de bra du med , bye :D

2010-07-05 @ 10:40:49
URL: http://heddaslife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0