Shoppingdag med Heddish :)

Hellooo<3

Idag har jag varit i stan med Hedda. Vi gick runt lite i gallerian & sen åkte vi till hötorget & åt macdonalds för att Hedda är en macdonaldsgam & var tvungen att äta just där, haha! I alla fall så var vi som sagt där och åt & sen kollade vi i lite affärer & sen skulle vi hem igen, men då missade vi första bussen och sen kom inte nästa så vi satt där och frös ihjäl i typ en halvtimme helt i onödan, suck! Jaja, vi hade iaf kul då, vi flamsa skit mycket där på busshållsplatsen så det gjorde inte så mycket! Fast annars så är bussar som kommer försent väldigt, väldigt irriterande - nästan det mest irriterande som finns  (okej, där kanske jag överdrev lite hihi :P)! Till slut kom bussen i alla fall och där märkte vi att i hade råkat byta påsar med varandra & att Hedda hade tappat min & att jag hade hennes! Haha, vi garvade typ ihjäl oss (fråga mig inte varför haha XD)! Så nu är jag en tröj-lös liten Freja :( hihi, jag skämtar bara det gjorde inte så jättemycket heller :P!

Aja, nu ska jag iaf draoo, ses :)<3


Kommentarer
Postat av: Heddi

Nää precis de gjorde inte så mke heller ;).....hahah?



Försök inte du e också donkenkrigare!!!!! ;D

2010-01-31 @ 21:18:18
URL: http://bajspådejdå.blogg.se/
Postat av: freja

nee det gjorde inte så jättemycket som jag sa? o orka ta upp det igen liksom??



haha nee du e mest!! ;) XD

2010-02-01 @ 18:10:12
Postat av: Heddababew hahahahahahhahahahaha

De va igår när vi chatta?? :s och du höll ju på så mke de va drf haha men ....



okej jag kanske råka tycka om de fett mke!!! :D

2010-02-01 @ 18:30:57
Postat av: freja

hahaha isåfall fatta inte ens du vad jag mena, men who cares!



o jaa, exakt du e mest ;)

2010-02-02 @ 17:21:31
URL: http://laee.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack du :D

2010-02-03 @ 10:16:06
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

updite freja!!!

2010-02-03 @ 17:20:56



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0