Lägga upp klipp på youtube - seriöst det värsta som finns!

Heeej honeybunnys<3

(Var berädda på bildbom senare i inlägget ;)!)

*suck* Rubriken stämmer till 100%! Jag har försökt lägga in ett klipp på youtube i över en timme snart, och det har inte varit roligt kan jag ju säga! Det är så himla irriterande för nånting ska alltid hålla på & krångla.... -.-!
Jaja, nog på mina klagerier nu & istället kan jag berätta om hur det gick i cupen! Vårt ena lag - som inte jag spelade i - vann hela cupen!! Så det var ju bra ;)! För mitt lag gick det dock sämre... vi kom 3:a i B-slutspelet, haha :P! Men vi hade faktiskt bäst spel mot typ alla vi mötte (tom. motståndar lagets tränare & andra lag sa att vi var bättre & var värda att vinna :P!) men vi fick inte in våra skott, och eftersom det är det som räknas så spelar det ju ingen roll hur bra man spelar!
Haha, det blev inte så mycket mindre klaga där va :P ? Haha, i alla fall så känns det bra nu eftersom vi vann vår sista match :)!
Nu över till lite roligare stuffs; mina nya/första bilder med systemkameran, hihi! Här kommer dom:







































Haha, drogad!??



Carro posar, raawr ;)





Oh, cooling där ;) haha



















söötis :)<33











Lite fula skuggor & sånt men jag gillar den här & bilden nedanför ändå, Emlan så sööt :)<3





In action :P



Typ enda bilden jag redigerade, orkade inte med mer det va så många bilder haha :P







Hihi :)! (Hedda inte berädd :P)





Hehe gillar dom här bilderna :P






Naaw, Heddasötis ;D<333







Hahaha XD





Fotograf Emlan takin pics :)



Sötnosing<333



Big läpp haha :Pr









I believe I can fly... :D!













The sisters :)















Sötisar<3





Hahaha XD



Bowlar med Hedsingen :)



STRIKE!!! XD

Jaa, det var några av dom jag har på datorn just nu :P!

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Hedddddddddddda tha killer ÄR SUR

Freja seriöst de e massa bilder jag inte vill ska vara. Du kommer få ta bort de för annars har jag ett extremt bra hot. Du på en morgon,osminkad trött m.m haha och jag kom ihåg att du inte gillade den bilden & radreade den,men jag hittade den allt i min papperkorg =D så om du inte tar bort vissa så kommer du hitta den på 2 bloggar och fb. Snälla Freja för min....& din skull! Din pussy -.-



Haha fina bilder annars,snacka om bildbomb :O men helt ärligt,fråga gärna inann.

2010-01-03 @ 23:50:49
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fina bilder :)



Kolla in *2009's retsticka*! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-retsticka-1.html#comment

2010-01-04 @ 12:24:52
Postat av: Heddaa tha ying

Jag vet hehe ^^ men vissa är så fula att jag blir ful och spyr xD <33



Men kan visa dej om du kommer ikväll snöggiis!

2010-01-04 @ 12:49:37
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: sandra

gå gärna in på min blogg nu och tyck till vilken DU tycker som ska bli min nya header! skulle uppskatta det!

http://svictoriaerner.blogg.se/2010/january/ny-header.html#comment

2010-01-04 @ 14:51:07
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: Lia

Sv: Tack :) Fina bilder du också :)

Kram

2010-01-04 @ 19:06:44
URL: http://liiiaz.blogg.se/
Postat av: Lia

Sv: Varsågod :)

Tog det inte lång tid att ladda upp alla bilder :P

Jag skulle typ dö av att få vänta så länge :) haha

Kram

2010-01-04 @ 20:36:37
URL: http://liiiaz.blogg.se/
Postat av: Heddii

Men Freja både jag o Manding vill inte ha vissa bilder på oss..? kan du inte ta bort de då. Seriöst,vissa vet du vilka jag tycker är fula på mej tilexempel den där de stog hedda kommer döda mej. Är de inte lite taskit att du tillomed vet att jag nog inte skulle vilja ha den o ändå laddar du upp den....?? mysko :s Bild 21,26,44,46,47,48,49 är nöööd!! Snälla o typ den där innan "big läpp"

2010-01-11 @ 17:54:45
Postat av: freja

okej sry jag visste inte att du skulle ta så illa upp... :S O manding e med på en bild där typ halva anisktet syns? Iaf så har du ju inte sagt innan vilka bilder du ville att jag skulle ta bort så när hade du tänkt att jag skulle kunna ta bort dom?? Det tkr jag är lite mer ``mysko´´...? Dessutom så sa jag ju förut att om du bara sa vilka bilder du inte ville ha kvar så skulle jag ta bort dom så du kan ju sluta bli sur på mej över något som du inte har gjort? Aja nu har du iaf gjort det o då kan jag ta bort dom... :P + att ``vissa bilder på oss´´?? Manding e med på en bild där man ser typ halva fejset?? Aja nu ska jag väl ta bort dom så farliga bilderna haha ;)

2010-01-11 @ 20:11:52
URL: http://laee.blogg.se/
Postat av: freja

oj råka skriva det där om manding 2 ggr hehe :P<3

2010-01-11 @ 20:31:51
URL: http://laee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0