And of I go!

Heeej<3

Sitter & väntar på att Verres mamma (och såklart verre + kanske nån annan som får skjuts!? :P) ska komma & hämta mej. Dom skulle ringa innan dom åkte hemifrån & då skulle jag gå upp, så om jag slutar mitt i en mening så vet ni varför ;)! Naej, men det ska jag nog försöka att inte göra iaf!

Glömde berätta om nyår men det hinner jag inte just nu, så jag gör det efter - juste, jag glömde berätta vart jag skulle, haha, jag ska bli hämtad för att jag ska till en fotbollscup - cupen!

Men nu måste jag sticka & fylla min vattenflaska, så som rubriken lyder; And of I go! Hehe ;)<3





Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Åh tack :D

2010-01-02 @ 19:04:49
URL: http://hannahborg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0