Morsning

Goodmorning :)<3

Idag har jag 3 saker att säga, och eftersom att jag har fått lite klagomål av Emlan så tänkte jag först & främst berätta att det var Emelie Conrad som tog bilden i headern! Så nu vet alla det Emelie ;)

Här får du också va med på bild, sötaste Emlansemlan, så nu kan du vara lugn - hoppas jag ;)!



Det andra jag har att säga är att jag ska till stan med Manding, men det finns inte så mycket mer att säga om det just nu, så jag berättar mer när jag kommer hem ;)!
Och slutligen det tredje: igår spelade vi nattkupp, vi vann 2 matcher, spelade lika 1 & förlorade 1. Vi var jättenära att gå vidare, men tyvärr så fick vi åka hem efter 4 matcher :(. Men det var i alla fall kul & det är ju det som är
huvudsaken :)!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0