I wanna have...

(Haha, ni kanske har lite svårt att fatta rubriken men det är bara en liten rolig grej sisådära :P)

Heeej<3


Jaa, vad ska man säga om den här dagen då? Efter snöbollsmatchen (inte match i snöbollskrif, utan en fotbollscup) igår när jag knockade mitt knä rakt på en annan tjej har jag haft lite svårt att gå och har mest legat hemma i soffan. Så det har inte hänt så himla mycket. Fast Emelie & Hedda kom igår efter matchen och vi hade lite kul haha, men det ska vi inte gå in på för mycket... :P

Men nu ska jag dra så vi ses :)<3


Kommentarer
Postat av: stomachdancer

hihihihiihihihihhiihihihihi mutta vad kul man kan ha :D hahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahhaahaaahahahahhahahahahahhah



loggggaaa in på msn!!! sum*********

2010-02-17 @ 18:52:11
URL: http://PRIVAT!
Postat av: mister lurix

men shitos va dålig update :O :O ;D

2010-02-23 @ 17:55:01



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0