You think you're cooler than me.

Hola chicas & chicos!



Jag just nu... ;).

Idag efter träningen vart det stort pepparkaksbak! Gudomligt gott, men inte lika bra för magen. Fick hur jävla ont i magen som helst efter all pepparkaksdeg, glasyr och pepparkakor. Usch. Inte kul. Jag borde verkligen ta hand om min stackars mage bättre. Inte nog med att jag äter alldeles för mycket Ben & Jerry och massa choklad - fast jag är laktosintollerant - jag äter också i turbo fart! Jag hinner liksom inte känna av att jag är proppmätt innan min typ tredje portion. Näe, inte heller särskilt kul. Så det ska det bli bättring på...

Näe, nu måste jag verkligen återgå (eller återgå, jag har inte ens börjat?) till mina läxor, prov och annat skit. Och imorgon blir det fotbollscup :D! Fast jag hinner nog inte skriva något innan, eftersom att samlingen börjar fucking 8! Snacka om att jag kommer springa runt som ett sovande lik på planen imorgon. Jaja, dom problemen tar vi hand om senare. Puss :D<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild du har i din header :)

2010-12-05 @ 17:44:11
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: Hedda Stenberg

2010-12-05 @ 20:06:52
URL: http://juicybabe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0