Dagens fråga...



Jaa, vad önskar ni er i jul? Själv ser mi önskelista ut så här:



  1. En iPhone 4 står så klart högst på listan! Något som verkligen behövs med tanke på att jag just nu går runt med min gamla mobil sen min "riktiga" gick sönder för några månader sen... Får jag ingen ny mobil snart så dör jag. Typ.
  2. Ett nytt objektiv! Nikkor 50mm f 1.8 närmare sagt, fick andra platsen.
  3. En spa-behandling! Förutom att jag har ont i både ryggen och nacken så skulle det bara vara riktigt jävla skönt med en massage just nu! Snacka om efterlängtat!
  4. Lite småprylar till kameran, som t.ex. reflexskärm, närbildsfilter, ny kameraväska, osv.
  5. Tvserie-boxar! Gilmore girls, Gossip girl, Desperate housewives, Grey's anatomy, spelar ingen roll, hit mere bara ;)!
  6. Lite badbomber, tvålar, osv från Lush! Inte nog med att dom luktar så gott att man typ bara vill äta upp dom, dessutom så är det ju hur skönt som helst med ett varmt bad nu mitt i kalla vintern!
Japp, så ser lite av min önskelista ut just nu! Men nu ska jag ta och fixa mej en kopp té... Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag önskade mig först inget. Mina föräldrar ville ge mig en plasma tv i julklapp, men de ville typ köpa mer så man fick sitta och rassla ihop idéer. Så jag önskar mig väl kläder, parfym, en CD, nån bok & kanske nåt mer ;)

2010-12-18 @ 22:43:56
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: Denise*

Jättefin blogg!

Ställ gärna en fråga till min frågestund på bloggen=)

2010-12-18 @ 23:51:53
URL: http://missdeenise.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja det är klart! Men jag har det så bra som jag har det och när jag väl kommer på något jag verkligen vill ha så köper jag det.

Så jag har svårt att komma på saker till jul ibland.

2010-12-19 @ 13:32:47
URL: http://fighhhter.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0