Råsunda :D

Hallåå :D<3

Sitter just nu och tittar på Two & a half men ( Så jävla kul, älskar det!) och äter min såkallade middag; En macka & en kopp té. Efter allt godis vi åt på Råsunda (:D) så blev man ju ganska så mätt kan man ju säga... ;).
Aja, som sagt så var vi på Råsunda idag med laget och sålde massa Heja Sverige-grejer, och sen fick vi gratis biljetter till matchen & pengar till lagkassan. Det var faktiskt kul när man kom in i det, älskar att gå runt och sälja grejer (Även om dom flesta helst av allt vill att man ska dra iväg direkt när man kom... ;)), det kan faktiskt vara riktigt kul ibland! Min och Carros taktik var att stanna kvar & tjata och snacka tills dom blev så trötta på oss att dom gärna skulle köpt hela korgen för att få oss att gå! Men det funkade iaf, vi fick nästan slut på alla våra grejer och fick säkert ihop några tusen kronor :)! Man skulle ju bli en grym försäljare... ;)!

Men nu ska jag ta och dricka upp mit chai-té och sen ska jag försöka sova lite eftersom att mina kusiner kommer från USA och hälsar på imorrn... :)<3
Coolingarna...
Skottarna var på G med sina säckpipor och kiltar... ;)
Under matchen... :)

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

HA EN BRA DAG :)

2010-08-12 @ 14:13:32
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: [Foto & Vardag]

grymt :DSjälv fick man se de på tv.. :/

2010-08-12 @ 18:58:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: maria

sv: jaha okej! :D hoppas allt är bra!

2010-08-13 @ 00:31:36
URL: http://mariadaos.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0