En liten grej som stör mej...

Ni kanske har märkt sen innan att jag gillar att göra såkallade "blinksmileysar", ni vet smileysarna som blinkar (;))?
Om inte, så brukar jag i stort sätt göra dom nästan hela tiden. Men här på bloggen så gillar jag dom inte. Dom är faktiskt skitfula om jag ska vara helt ärlig. Och det gillar jag ju - såklart - inte.

Sen var det en grej till...

När jag bloggar och fixar designen till min blogg och så, så gör jag det nästan hela tiden på Mac-datorer för att jag tycker att dom är bättre en pc helt enkelt. Men nu när jag är inne på en pc, så ser jag att "typsnittet" på rubriken ser heelt annorlunda ut... Aj, aj, aj, det måste fixas!

Jepp, där fick ni va med lite bland mina funderingar också... ;) (<----- Åh, gud den är så hemsk!)

Btw, grymmaste låten som jag sitter och diggar till just nu, haha :P! "Gettin over you" it is ;)







Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej :D

Jag gör ungefär samma.

2010-08-07 @ 17:05:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Hedda är bäst

sv: hahah vad vi äger?!

2010-08-07 @ 19:12:42
URL: http://heddaslife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0