Jävla tjuv!

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering! Idag har jag varit i skolan, det var väl som vanligt, sen var jag med Hedda. Vi badade jätte snabbt för det va så kallt! Men det jag tänkte berätta handlar om igår. Jag, mamma & min kusin Lovisa (som har bott här i nästan 2 veckor nu för att hon praoar på mammas jobb) skulle gå på en förhandsvisning på musikalen Hairspray, men innan det skulle jag & Lovisa gå & shoppa. Efter ett tag köpte jag ett linne på Gina & sen gick vi och kollade i några affärer innan vi gick in på Bikbok. Där provade jag ett par jeanstights & hängde påsen på kroken. Sen gick jag ut igen & kollade på lite andra saker i & sen ställde jag mig i kön för att betala & det var då jag märkte att jag inte hade min påse! Jag frågade tjejen som var i provhytten om hon hade sett en påse & när hon tog fram den blev jag så himla glad...tills jag märkte att påsen var tom! Blev så jävla sur jag hade liksom precis köpt det, men är man klumpigast i världen så är man, inget o göra åt! Men jag hade typ bara 50 kr kvar så jag kunde inte köpa ett nytt, men då fick jag i alla fall låna pengar av Lovisa så jag kunde köpa ett nytt! Hairspray var i alla fall jätte bra!
Puss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten men för sig är det ju inte så konstigt frejaknäppgökgullgurka!

2009-09-11 @ 19:56:04
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Va tråkigt att de blev snott:(<3

2009-09-11 @ 21:34:35
URL: http://heeddaas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0