Svar på tal

Heej<3

Kommentar:

``Gud vad du håller på och fjäskar för alla dina läsare...va lite mer dig själv kom igen. Men det var en fin önskelista. Kommer du fotografera mera om du får en kamera? det vore kul sen kan du göra en plange med bilder sen innan och efter. Men kom ihåg att du behöver inte spela gullig och smöra?? du vet ju inte om jag är söt så varför skriver du `hej sötisar´ "<3" lite konstigt!´´

Svar:

För det första så försöker jag inte ``smöra´´ elr ``fjäska´´ för mina läsare (eftersom att dom knappt finns, hah :P). Jag är ledsen om du tolkade det på ett dåligt elr negativt sätt, men det var inte så jag menade direkt, skulle du tycka att det var bättre om jag skrev ``Heej fulisar´´ istället? För det andra så ``spelar jag inte gullig´´ heller & eftersom att du inte vet hur jag är kan du ju inte säga att jag ``spelar´´ någonting, elr? Det är väl samma sak som du säger att jag inte vet om du är söt elr inte så känner ju inte du mej & kan inte säga vad jag spelar?? Det tycker iaf jag är ``lite konstigt´´!
Men tack iaf & jaa jag kommer ta mer bilder om jag får kameran ;)


(till alla er som inte tar det på ett dåligt sätt! Nöjd Sandra? :P)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men herregud hur pallar du skriva ett helt inlägg om mig gumman? Åh nej jag har inte bett dig vara elak men du behöver inte hålla på sådär jag tycker det är töntigt.Du uttrycker dig som om du vill vara den lilla perfekta snälla tjej. Just däför kanske därför inte du har så många läsare på din blogg för att de tolkar dig som en bedräglig tjej som smörar. Man vill ju inte läsa en blogg om den inte ens kan hantera hälsningsfraser på ett moget sätt. Skärpning tjejen! Och jag kanske inte känner dig men om det vore mitt i stan skulle du kanske inte hälsat hej sötisar. Exakt det kallas `oäkta´.Ska du kanske skriva ett till inlägg om mig nu? det vore extremt barnsligt,snacka om att ödsla tid.

2009-11-24 @ 19:51:03
URL: http://ssandis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha föresten i det här inlägget vågade du minsann inte skriva heej sötisar ??

2009-11-24 @ 19:52:26
URL: http://ssandis.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; tack så mycket :D

vad gör du? :)

2009-11-24 @ 20:20:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sandra

inget...du?

2009-11-24 @ 21:30:21
URL: http://ssandis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0