Supriiiiise!

Suprise, jag skriver idag också, händer ju inte så ofta nu mera men som jag sa så ska jag bättra mig! Just nu sitter jag hemma hos Hedda, efter att jag sprungit fram och tillbaka flera gånger för jag glömde lite saker & så... Men nu när jag äntligen är här håller hon på med nån överraskning så jag får inte va i hennes rum... OCH DÅ ÄR JU JAG SÅ DUKTIG (råka bli capslock men jag orkar inte ta bort det!) så jag gör ett (väldigt onödigt, menmen...) inlägg! Får väl se vad överraskningen blir... kanske skriver det sen! Grattis säger jag till Sesame street som fyller 40 år, såg det på googles startsida hehe, han som har gjort mupparna (tror jag), aldrig hört om honom förut faktiskt!




Pöwssar & Kramar Freja<3


Kommentarer
Postat av: Hedda

sv: ääh okej...

2009-11-08 @ 13:02:17
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: Hedda

Heej fining!



har en tävling,chekii! <3<3

2009-11-09 @ 19:53:37
URL: http://hedzy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0