Sanningen bakom...

...min statestik!

Jaa, man kan ju säga så här att jag blev inte överlycklig precis när jag såg den... Skulle faktiskt kunna skriva nästan vad som helst här om jag stod ut med att typ 0,00000000000001 elr nånting av Sthlms befolkning såg vad hade skrivit... Menmen, alla kan ju inte va blondiner med förstorade läppar... Nejdå, jag skämtar bara, jag håller faktiskt med Kissie med den där nrj grejen!

Så, vad kan man säga om den här dagen? Inte så mycket faktiskt... Jag va i skolan som vanligt, åkte hem & sen var det träning! En ganska ohändande (jag vet att man inte säger så, men kom inte på ordet!) dag faktiskt :P

Men nu måste jag gå, ska skörda på farmville som typ har tagit över mitt liv nu! Och jaa, jag erkänner, jag är ett farmvillegeek!

Xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Heddiis

Det va jag som höll med henne o du höll med mej



Driver xD kan du inte updtaera mera gmn? ha det bra gunkiemaaan <33

2009-11-16 @ 16:33:21
URL: http://hedzy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0