No svininfluensa ;)

Tjoooooo<3

Där fick ni lite snygga bilder på mej, kunde inte lägga upp alla, gick för trögt men...

Idag tog jag svininfluensan saken & det gick väl bra... Dom sprutade in vaccinet & sen kom det ut en äcklig rosa sörja ur min arm & sen var det typ färdigt! Så det gick ju väldigt bra faktiskt tills Nyimanding kom... Då skulle hon såklart slå där jag hade tagit sprutan, så nu har jag skiitoont! Jaja, Efter det så mötte jag Olivia, Sofie & Manding i forum där vi skulle göra en sak som jag inte kan berätta just nu!
Så nu får ni ha det så bra små bajskorvar så ses vi, puss<3
PS. Vi mötte idol-Klabbe i forum! Tog en bild men den går inte att lägga upp för, som jag sa, det är för trögt! DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en rosa smörja? grows!

2009-11-19 @ 19:16:26
Postat av: Sandra

svar: hehe tackar;D

2009-11-19 @ 19:19:59
URL: http://delicioustaste.blogg.se/
Postat av: Sämst blogg

asså fett ful du ejag svär

2009-11-22 @ 19:15:54



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0