Busted!!

Heej på er<3



Är det här nåt slags skämt eller? Okej, jag har väl ljugit men jag kan ju som vanligt inte hålla mina löften till mej själv, tex att inte äta godis varje dag, haha! Men iaf tillbaka till det jag skulle skriva om, jag kunde faktiskt inte hålla mej från att skriva ett svar eftersom att kommentaren var så himla patetisk! Jag menar; läs själva:

Hade tänkt sluta läsa en blogg som bara fakear sig i genom. Men va bara tvungen att kolla om du hade skrivt någotning om mig,och så klart är då så öndigt löjlig att du gör det. Alltså tror att fler läsare håller med mig. Din blogg kommer aldrig få en bra statestik med den dä konstiga taktiken. Jag tror att du inte är en sån som du uttrycker dig på bloggen. Tanken med blogga är att ha sin egna attityd. Det där är inte coolt! Det är faktiskt urbarnsligt. Kom igen, skaffa en stil och skaffa en läsvärd blogg. Dock har du ju tydligen följt mitt råd och slutat med ``heej sötisar <3 ´´ sen så undrar jag varför du skriver ``puss & kram´´du skulle väl aldrig kramat och pussat okända läsare! Helt ärligt...det här börjar spåra ut..då borde ändå kunna hälsa normalt? Snälla gumman..dessies blogg är ju till o med mer ärlig än din.

Jag vet fan inte hur jag ska börja, så mycket skit att det inte går att hitta nåt ställe att börja på! Tänk efter lite på vad du säger, du skriver ``sen undrar jag varför du skriver ``puss & kram´´ du skulle väl aldrig kramat och pussat okända läsare!´´, för det första är det bara ett rätt normalt sätt att säga hejdå på. För det andra så kan man ju undra varför du har skrivit så på din blogg själv (Bevis finns längre upp!)?? Okej, så du vill att jag ska sluta spela ``den lilla perfekta tjejen´´ som du skrev förut & att jag ska va mej själv, men om jag ``skaffar mej en stil´´ så är jag väl inte mej själv, elr? Ens stil ska komma naturligt & om man skaffar sig en stil med flit så är man väl inte sig själv? Då har man ju verkligen försökt att skaffa sig en stil? Och vad menar du med att ``dessies blogg är ju till och med mer ärlig än din´´?? Då kan du ju börja med att säga vad jag har sagt som inte är sanning eller ``ärligt´´?? Du kan ju inte säga att jag ljuger när jag tex bara skriver vad jag tycker?? Kan du ens ge några exempel på vad jag har ljugit om? Jag skulle faktsikt inte tro det! Men jag håller faktiskt med dej om en sak, det här börjar verkligen spåra ut!







Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahhhahhhhhhhahhhaah vilken barnslig typ du är "laee". Stackars läsare som måste stå ut med att läsa din svar på mina kommentarer? har du inget annat att skriva om nej eftersom att du inte vet vad du ska skriva för att du måste fejka dig till något annat. Eller å andra sidan har du väl inget att skriva om. Alltså tänk vad du vore utan mig just nu,ej uppdaterad/ inga inlägg!!? Förresten så är jag en sån som är rätt så utåtriktad och skulle därför kunna pussa och krama någon som inte är så jätte bekant. Därför har jag alla anledningar som man kan komma med att kunna skriva ``puss & kram´´ ?? Du är en oärlig person, därför är till o med Dessie en ärligare eftersom hon bara spelar en roll. Men hon hälsar på det sättet hon skulle gjort i verkliga livet också, därför är hon mer äkta än du. Försök inte spela någoting du inte är....som poppis,perfekt,gullgull? Det är så extremt löjligt. Du är inte värd det. Finns det inga personer som kan vara sig själva men ändå perfekta och omtyckta? Like me! Lycka till med din smöriga blogg. Haha ett underbart exempel att lägga upp på min nya blogg är du! Det kan du ju vara stolt över, något du kanske inte skulle behöva ljuga om? haha nääh ska inte slösa på mitt liv genom att skriva till en false person. Och lycka till med inlägget som du kommer skriva om mig vad annars skulle du skriva om,ditt låtasasliv? din falska bloggperson?

2009-11-26 @ 19:25:25
Postat av: Sandra

Hahahaha vad kul att du fick mig ett gott skratt i alla fall!

2009-11-26 @ 19:26:46
URL: http://ssandis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0