Chocolate-day<3

Heej! :D

Idag har varit en riktig choklad-dag;)! Till lunch blev det en chokladkaka, till mellis chokladglass & till middag chokladboll med fanta!:D Inte direkt den nyttigaste dagen heller, men det gör det bara godare!
Idag åkte jag, Malin & Carro hem till Malin först & spelade in en musikvideo som blev lite missbildad, hah! Sen åkte vi till Carro & va på henkans fritidsgård där det va tjejkväll! Dom hade typ tagit dit nån slags konstnär eller vad man ska säga som typ målade på kläder & skor & sånt, så man fick lite hjälp av henne att måla på sina egna saker. Jag ritade på mitt linne som jag hade råkat ta med efter fotbollen, det blääv lite konstigt, menmen!



Tänk bort mitt fuckadeface & att det ser ut som att jag drar in magen så jag tappar andan...






Förlåt för dom dåliga bilderna!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Sanna*

linnet blev ju ascoolt!:O:O

2009-11-20 @ 07:11:12
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket ! Shit vilken coolt linne, och super söt bild ! Puss & kram :)

2009-11-20 @ 22:01:31
URL: http://haanaahs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0