Tomorrow....



Hejsan! Idag har jag sovit över hos Hedda. Det var kul, vi gjorde ett designspel typ hela dagen, och det blev ju bra! Vi hann inte spela färdigt för Hedda skulle på fotbollsträning, längtar tills jag också kan spela..... Jag ska anmäla mig till en designtävling/utlottning, behöver verkligen en ny design! Jag försökte göra en header, men det gick inte så bra, haha! I alla fall, klicka här för att komma till bloggen och anmäla dig! Imorgon ska jag ta bort gipset, yaaay XD! Hur glad som helst, imorgon kommer jag få bada, wohooo! Jag ska i alla fall ta ett riktigt lååååångt bad både i en sjö och i badkaret, haha! Mitt ben kommer stinka, va blekt, smalare än det andra och va hårigt, blää! Men det blir ändå huuuur sköööönt som helst!!
Kram Frejsi!


Kommentarer
Postat av: Hedzypedzy

Ofta du oxå e med nu,nää jag skoja bara! Det är bara bra,det måste vara 20 anmälda annars så är det ingen tävlign..

2009-06-30 @ 21:39:37
URL: http://hedzy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0