Presenter

Hejhej! Nu ligger jag i soffan med mitt gipsade ben som gör skiit ont! Det finns iaf några bra saker med att skada sig:
  1. Man får världens bästa service
  2. Man kan vara hur lat som helst, andra gör saker åt en
  3. Missar skolan
  4. Man får presenter
Jag har faktiskt fått rätt många presenter, tex:
  • chokladask
  • 2 böcker
  • rouge
  • annan choklad
  • en gullig I love you-nalle
  • en tidning
  • en stor chipspåse
  • några kort
och sist men inte (verkligen inte!!) minst:
  • en iPod touch
Så det är faktiskt inte bara dåligt att skada sig, finns bra saker oxå... så om ni önskar er någonting särskilt så kan ni ju alltid gå o bryta benet, haha ;)

Tänkte lägga in en video på när jag bröt benet men vet nt hur man gör, kan ngn hjälpa mig??



Kommentarer
Postat av: emlan

då ska jag försöka att bryta benet om man får så mykt saker,,,

elr inte jag vill inte missa darlikalia och det kommer du att göra frejsan... HAHAHA!!

hihihi skoja!!

2009-06-01 @ 19:48:00
Postat av: Frejsi

Men seriöst du borde testa;)haha

2009-06-02 @ 16:11:29



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0