Hos Hedzi!

Hejsan igen! efter skolavslutningen sov jag ju över hos Hedda & sen sov hon över hos mej. Vi va på en fest, med typ massa gamlingar, men det fanns typ 5 andra 14 o 15 åringar. En som heter Bea som jag träffade ganska mkt förut som jag inte har träffat på typ 200 år var där med sin kompis, så jag, Hedda, Bea & hennes kompis Felicia var typ nere i en liten stuga som låg längre ner på tomten & sen gick vi upp till mej & gjorde lite roliga saker, haha! Igår höll jag & Hedda på o sjunga lite olika sånger med olika röster & vi tog våra luvor & gjorde dom jätte små & gick ut & skulle knacka på o sjunga dom, men vi knackade bara på Verre för Hedda ville inte sen, haha! Idag var vi här & vi tog lite bilder, här e dom:






Lite hawaii-tema hahaha! Kram Frejsi.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0