Avslutningen!

Hejsan! I föörgår var det skolavslutning men jag har inte kunna skriva nåt om det för jag sov över hos Hedda. Det var skönt med sommarlov, men ändå den sorgligaste skolavslutningen nånsin! Jag kmr aldrig glömma dom här åren, kmr sakna 6b så sjuuuuuuuuuukt mkt! Det blev inte regn iaf, så jag kunde ha på mej det jag tänkte, en blommig klänning, vit kofta & vita tights. Asså, jag tror aldrig jag har sett så många gråta på en skolavslutning! Jag kunde inte gråta, fast jag ville, det var så sorgligt! Alla tjejerna samlades i en ring & kramades & sa hejdå. Vi hade typ tänkt o bada, men det har ju inte direkt varit nåt badväder! Regn varje dag! Jag glömde be Joanna,Enja & josefine sskriva på gipset, men dom får göra det nån annan gång! Efter skolavslutningen åkte jag,hedda,calle & heddas moster in till stan & shoppa, fast det blev inte så mkt skulle precis köpa några armband när Lusse (Heddas moster) kom in i affären för vi skulle gå! Men när vi precis skulle gå från NK spöregnade det ute så jag kunde inte gå ut för då skulle gipset smälta! Här är iaf lite bilder från skolavslutningen:


söta Hedda


Jossan & Manding


lille Joanna som typ grät mest av alla


Hanna, haha


Manding hihi


Enja & Joanna igen

Och nu bilderna från stan, min mobil höll på att ladda ut så vi hann bara ta jätte snabbt så jag e skiiiit ful!





Puss & kram på er allihopa, jag kmr sakna er så himla fucking much<333

Kommentarer
Postat av: Hedzan

Asså på den där bilden såg jag ganska miffad ut,inte söt hahaha! Hihi men fina bilder :) kram hedzy!

2009-06-14 @ 22:46:25
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: frejsi

2009-06-14 @ 23:09:07
Postat av: frejsi

du va visst söt<3

2009-06-14 @ 23:09:43
Postat av: hedzy

nix,men du brukar väle inte skriva så mkt pussoch kram o sådär...? :S

2009-06-15 @ 08:26:47
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: freja

fett efter, haha

2009-06-15 @ 09:32:15



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0