JUL-LOOOOOOV<3

Heeej göllepluttar<3

Nu är det äntligen jullov! Julmarknaden i skolan blev inflyttad så vi slapp snöstormen! Puh! Så efter skolan så åkte jag, Carro, Alex & Malin hem till Malin & bakade till marknaden. Det blev kladdkaka med Oboy istället för kakao, eftersom att det inte fanns nån kakao, men det vart minst lika gott ändå! När vi kom tillbaka till skolan - en halvtimme försent - var det fullt upp med att skriva listor & hämta våra efterlängtade fotbollskläder (I alla fall vi som går i fotbollsprofilen!). Sen började själva marknaden & det gick ganska fort, när man hade gått runt & sänkt priset med typ 70 % ett tag, så var det dags för att samlas i klassrummet &  vissa - inklusive jag - fick Mc Donald`s checkar, om man hade vunnit lite olika tävlingar, och sedan var det klart! Och det härliga, efterlängtade jullovet har äntligen börjat!
Och föfaan vad skönt det ska bli med sovmorgon imorgon, och alla andra dagar oxå ;)!!
Jag har förresten märkt en sak, om man nu ska byta samtalsämne, att jag har börjat tappa mina läsare!
Första bilden är för någon/några veckor sedan, och andra bilden är senaste inlägget (innan det här :P)!
Statistiken har väl kanske blivit bättre, men den kommer snabbt gå ner till 2 läsare igen om det fortsätter så här!
Jaa, så vad har hänt egentligen, hah? Själv har jag ingen aning!
Men ni får ha ett superbra jullov, så ska jag försöka uppdatera så bra jag kan ;)<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0