50 minutes of heaven.

Lite bilder från entrén av "Sparadiset", där vi var, och en bild som skulle föreställa utsikten från fotografiska muséets fik - men den blev ju som ni ser... som den blev! Hur som helst så var vi alltså på 50 härliga minuters massage på Sparadiset på ringvägen! Jättemysigt, skönt & fint var det, och nu har jag lyckats få mamma att gå med på en deal som är att vi ska gå på massage minst en gång i halvåret ;)! Annars har jag kollat på några avsnitt av Vampire Diaries, skulle egentligen vänta tills dom sänds på TV, men jag kunde inte vänta...
Jaja, pösspöss på er allihopa, nu ska jag ta och dricka lite té!

Kommentarer
Postat av: fannype

jag är såå avundsjuk... :P

2011-01-05 @ 11:40:25
URL: http://faannypersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0