Viva Espana!

Tjoosing :)<3
Sitter just nu & kollar på Spanien - Tyskland i semifinalen! Vilka hejar ni på? Själv hejar jag såklart på Spanien (kanske inte är så svårt att fatta ;))! Har faktiskt följt VM ganska så flitigt i år, duktiga mej :)! Ska försöka spela lika bra som dom, nu när vi snart drar till Dalecarlia :D :love:! Åhh, gud vad jag längtar! För er som inte vet vad Dalecarlia är, så kan jag säga att det är en fotbollscup som min klubb brukar åka till i Borlänge, och det är alltid så himla kul, haha ;).
Men nu ska jag - lagom till halvleks-pausen - fortsätta kolla på matchen! Ha det så bra :P<3



Kommentarer
Postat av: pauli

spaaanien!

2010-07-07 @ 22:44:08
URL: http://paulinabladh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0