Gårdagen...



:love:



Sibirisk katt, yeah right! Jag klarar av vintern 100 gånger bättre än den här katten säger jag bara...





Lite bilder från allt från i förrgår till idag! Ledsen för sämst uppdatering btw, men jag har haft lite fullt upp nu mitt i jullovet! Och när vi ändå snackar om det så måste jag bara säga att det har gått helt sjukt snabbt! Jag kommer ihåg när det blev den första december och alla gick runt & var asglada över att det bara var 24 dagar kvar tills - behöver jag ens säga det? - julafton. Men nu är det 1 dag kvar... Jag gillar nästan dagarna innan julafton mer än själva julafton. Det är så mysigt att gå runt och baka pepparkakor & lussebullar, julpynta, ha snöbollskrig, köpa julklappar, allt julpynt som hänger lite här & där! Och sen när dagen äntligen kommer, som man har längtat efter så himla länge, så bara svischar den förbi liksom. Det går så snabbt innan man sitter där och försöker hålla sig uppe så länge som möjligt för att den inte ska ta slut, men man vet egentligen att den är över...

Hur som helst så längtar jag i alla fall till imorgon, vem gör inte det liksom? Men nu ska jag kanske försöka komma på något slags julrim... Det brukar oftast sluta med; "Här får du den här, ditt lilla jävla sär" eller något i den stilen. Nej, jag driver bara, men nu ska jag dra, vi ses imorrn da', var det jag som sa, fyfan vad jag är bra! (Hahaha fett grym jag är, det här året kanske inte blir så dåligt trots allt? ;))


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0