Wedding-time!

Hejsan, nu sitter jag här mitt i bröllops-stressen & väntar på att mina kusiner, mormor & morfar & mina andra kusiner ska komma, det kommer bli helt fullt här hemma, och på att mina naglar ska torka... Makda & Wendela gick för ett tag sen, Makda har fixat mitt hår, hihi! Det blev jätte fint, tack igen Makda!! Och så har jag en fråga om nån hinner svara innan kl. 16.00, Makda har gjort flätor över huvudet, ska jag göra lockar också eller blir det för mycket??
Men nu måste jag gå, kram<3

Ps. Jag lägger upp bilder senare ikväll om jag hinner annars blir det nån annan gång!

Kommentarer
Postat av: ISABELLA

gud va mysigt med bröllop , hoppas ni får det trevligt =)

2009-08-17 @ 12:48:06
URL: http://HTTP://IISABELLASVENSSON.BLOGG.SE



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0