Bröllopet!

Innan ni läser så vill jag bara säga att jag fattar om ni inte orkar läsa allt, jag skulle själv inte gjort det, men ni får gärna göra det ändå, hehe!

Hejsan, igår var det ju mammas & pappas bröllop & jag, Emelie & Hedda var tärnor eller brudnäbbar (vad det nu heter?).Det började med att gästerna kom till ekensdal som lokalen där dom gifte sig heter. Mamma, pappa, Andrè, jag,Emelie & Hedda åker båt & spelade ``Love is in the air´´, alla vände sig om samtidigt, haha! Vi gick i land & då hälsade alla & kramade & lite så & sen började Mona Sahlin viga mamma & pappa & det spelades en låt, Emelies stora syster Lisa & hennes kompisar sjöng & sen var det dags för mig att läsa dikt & jag hade glömt texten hemma... Jag glömde en hel vers men tydligen så märkte ingen för jätte många kom fram och sa: ``Gud vad duktig du va!´´ och ``Och tänk att du kunde hela utantill´´ jag svarade bara ``Mm, tack så mycket, jag har tränat´´ typ, haha! Sen var det dags för att ta kort. Först några bilder på alla, sen med bara Andrè, jag, Emelie, Hedda, mamma & pappa, och med bara mamma & pappa. Vi har inte fått dom bilderna än men jag hoppas att dom blev bra! Jag tog lite egna bilder också som jag lägger upp i slutet av inlägget. Efter det skulle vi äta middag. Vi åt & lyssnade på massa tal & uppsträdande, körde burken & lite så. Efter den långa middagen var det party-time! Vi gick fram & dansade med olika gäster ( dom flesta väldigt, & då menar jag väldigt, fulla, haha!) bland annat Liza Marklund, haha. Det var kul & så kom vi på en liten egen dans, hihi! Just nu har jag lite problem med designen, jag hatar den här designsaken, man fattar ju ingenting hur mycket man än läser på designadinblogg, asså måste det va så komplicerat? Men det spelar ingen roll har ju typ inga läsare i alla fall, haha!

Pöss & Kram<3

Ojdå! Höll på att glömma bilderna, här kommer dom:































































Ledsen för felvända bilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser alltid din blogg :) Guud vad söta ni var som tärnor :D Puss & kraam !

2009-08-18 @ 09:37:02
URL: http://haanaahs.blogg.se/
Postat av: enja

Det ee klart man orkar läsa! Vad fina ni va! Var det mona sahlin som vigde dom??? :O puss <3

2009-08-18 @ 19:23:32
URL: http://enjas.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Fina bilder!=D

2009-08-19 @ 17:04:41
URL: http://heeddaas.blogg.se/
Postat av: Becca

grattis till dom nygifta :D

2009-08-19 @ 17:52:38
URL: http://wavering.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0