Inte riktigt sant...

Okej. I'm sorry. Jag har ljugit. Det var inte riktigt sant det där jag sa med blogawards... Det var nämligen så att jag såg tidningen i affären lite snabbt så där och såg bara att det stog något i stil med "Du får en unik biljett till Blogawards 2010!", och jag tänkte ju såklart direkt: DEN DÄR MÅSTE JAG HA!! Och så köpte jag den. Men sen när man kollar närmare på tidningen så finns det såklart en sån där liten stjärna (*) och där står det typ "Läs mer i tidningen". Och sen när man kollar i tidningen så står det att man har möjlighet till att vinna 5 biljetter. Fatta vilket brutalt lureri!? Dom skriver skit stort på tidningen: Din egna unika biljett till blogawards, så klart att typ varje ung tjej typ kastar sig över tidningen och köper den direkt och tror att dom har en biljett till blogawards i sin hand. Men nejnejnej, nu får man alltså chansen att vara med och tävla! Jippie liksom, hur stor är chansen att man ska vinna dom där biljetterna då...? Jaja, all respekt till Veckorevyn, skitbra tidning och så, men bäst för er att dom där biljetterna skickas hem till mej och ingen annan!
Jaa, hoppas det går bra och att jag kammar hem dom där 5 biljetterna :)<3


Kommentarer
Postat av: hannah

sv: okej ;p

2010-09-08 @ 20:21:16
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: Joseé

Sv; okei, låter nice :) Jag hör på musik och svarar på kommentarer! Allt bra med dig idag? :)

2010-09-09 @ 15:12:52
URL: http://josee.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tjah!



Lust att dela med dig lite av din musik? Har gjort ett inlägg på bloggen där alla kan posta sina spotify listor så att man kanske får lite nya band på huvudet, och även låtar.

Post gärna din där, eller bara skriv en favorit låt eller så!



INLÄGGET: > > > http://robinhoods.se/2010/september/spotify-listor.html#comment

// Robinhoods.se - gratis designhjälp.

2010-09-09 @ 16:54:21
Postat av: fanny

vilket lurendrejeri! menmen, sånt är livet!

2010-09-09 @ 18:22:35
URL: http://faannypersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0