Go Sweden :D

Hejhej :D<3

Var med Hedda idag efter skolan, vi hade det ju riktigt roligt som vanligt, haha! Hade lite problem när jag skulle gå hem, jag skrattade så mycket så att jag gick rakt in i en stor betongkruka som står vid deras dörr med mitt lår och låg på marken och skrek & skrattade tills Hedda kom ut & hjälpte mej upp, haha! Men det var inte allt, när jag hade gått några meter till så skrämde Hedda mig totalt! Fick typ hjärtattack! Hon hoppade fram bakom mej och jag skrek som in i helvete haha! Grannarna trodde väl säkert att nån höll på att dö eller nåt, haha! Till slut lyckades jag iaf pallra mej upp för backen & hem till mej någorlunda oskadd, förutom att jag säkert kommer ha ett stort blåmärke på hela låret när jag vaknar upp imorgon... Men nu sitter jag iaf här & kollar på matchen, Sverige - Ungern, heja Sverige!



Haha en bild på mej & Hedda från idag... Bilden är tagen från finaste Heddas blogg som jag faktiskt har fixat designen till dessutom, ta gärna & checka den & säg vad ni tycker!

Men nu ska jag ta & fortsätta kolla på matchen & kanske göra en kopp chai-té, vem vet...? ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0