Finally

Heey Sweeties :D<3

Har äntligen gjort färdigt läxorna. Pust! Jag satt och skrev i typ 5 timmar med den där läxan, och har typ skrivkramp nu, haha! Så det är verkligen skönt att den äntligen är färdig!

Hoppas att nästa morgon blir bättre (Har ju inte haft dom bästa mornarna nu på sistone...) än den här var! Det var inte kul säger jag bara! Jag skulle ta parfym lite snabbt bara, för att det var typ 10 minuter kvar tills min buss gick, så tog jag en flaska från mitt badrumsskåp där det stof nånting med "parfume" (Kollade inte så snabbt, hade ju lite bråttom) så jag tog den och satte lite på halsen. Och sen precis när jag ska ut ur badrummet så kollar jag mej i spegeln och ser en stor, brun fläck på halsen! Först fattar jag ingenting, men sen när jag ser vad det verkligen stod på den såkallade parfymflaskan så fattar jag... Det stod typ "Perfumed Sunny Water" eller nånting sånt (Det är alltså ett slags vatten som ska få en att se brunare ut, typ som brunkräm eller nånting fast i vatten). Så klantig som jag är så har jag alltså kletat ut massa brunt vatten på min hals. Först försökte jag ju såklart torka bort det, men efter ett inte så långt tag så fattade jag ju att det var typ helt och hållet omöjligt, så då fick jag ju istället smeta ut allt och göra det jämnare. Problemet var bara att när jag hade gjort det så var ju min hals och allt jättebrun, men mitt face däremot var ju lika blekt som det rukar vara.. Då fick jag snabbt som fan smeta ut ännu mer i mitt ansikte dessutom! Det ända bra med den här morgonen var iaf att jag inte missa bussen, för omväxlings skull!

Jaja, säg till om ni tröttnar på mina helt ointressanta historier om mina failade mornar - jag lovar att ni ska få slippa höra om dom ;)

Lite bilder tagna för några veckor sen... Emelie och hennes familj var på middag och vi vra ute och gick med Dogge, deras hund :)!





Den för det mesta gulliga & söta Mathilda :)



Emelie & Doggelito med havet i bakgrunden... :)



Fina utskiten över sundet...

PS. Oj, hahah, satt och kollade facebook skitlänge och glömde publicera inlägget, haha... DS.

Kommentarer
Postat av: Joseé

Sv; härligt att höra! :) Med mig är det riktigt ok! Haft en nice onsdag? :)

2010-09-15 @ 18:05:35
URL: http://josee.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0