Dagen...

Tjatja :D<3

Guess what I've benn doing today...? Jag har faktiskt kilppt mej! Wihii :D! Blev faktiskt riktigt nöjd, även om det inte är så stora skillnader. Men själva känslan är alltid lika underbar! Jätte lent, alldeles utkammat och luktar så himla gott! Man kan liksom inte låta bli att hålla på med det hela tiden, haha :P! Jag klippte mej faktiskt i forum samtidigt som Carro... Så det var lite roligt... Köpte även en till försenad present till ********** - jag vet att hon skulle bli sur om hon läste det här... - och sen åkte jag hem till Hedda! Det var mysigt, vi satt på hennes båt och drack oboy - med vanlig mjölk :O hoppas att inte mamma ser det här men det kommer hon säkert göra eftersom att hon läser min blogg, något som jag inte är allt för stolt över... -.-.

Jaja, lite bilder nu på mitt nyklippta hår haha...





Jaoo, vad tycks? Syns kanske inte så bra på bilderna men det har blivit jätte kort :O! Känns jätte ovant, jag har ju i princip alltid haft väldigt långt hår, haha!




Kommentarer
Postat av: Hedda bäst

sötonöto där!

2010-09-23 @ 07:22:55
URL: http://wayofhedda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0