Tha town...

Hola atodos :D<3

Kom hem för ett tag sen från stan, där jag var med Hedda & Frida. Vi gick runt och kollade lite i affärer, köpte inte så mkt, bara ett linne från topshop. Och såklart - tjocka som vi är ;) - så direkt efter att vi hade fikat på Waynes så gick vi direkt till McDonalds och åt pommesfrittes (?)! Haha :D. Efter att vi varit i stan tog jag och Hedda en liten trip till forum också. Vi hade det lite flumflum vilket vi inte ens ska snacka om. Nu har jag precis satt mej på mitt rum efter att ha ätit middag, och vad gör man inte annat än att blogga? ;)



Linnet jag köpte, Topshop 269 kr. Jag vet att bilden suger men ni får stå ut! Det är lite genomskinligt & har en dragkedja där bak... ;).




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0